Jak využít potenciál rumových degustací k pomoci druhým?
Odpověď zní: Dobročinná degustace. Jedním ze “stavebních” pilířů existence RumMe je heslo “Sharing is caring.” A nyní nastává onen čas, kdy bych rád využil potenciálu rumových degustací k pomoci potřebným. O tom, komu a jak se osobně snažím pomáhat, jsem psal dříve zde. V článku naleznete taktéž doporučení, jak se můžete k pomoci zapojit vy samotní.
Pij rum, zachraň psa!
Nebudeme připíjet na zdraví jen jednoho psa, ale hned minimálně na smečku 25 psů. Všechny peníze a když píší všechny, myslím tím 100% všech vybraných peněz ze vstupného, pošleme na transparentní účet Záchranné stanice pro československé vlčáky. Vypitím rumu přispějete svou měrou k nákupu granulí, konzerv, hraček, úhradě nákladů za veterináře a zlepšení welfare pro vlčáky.
Kdo za tím vším stojí?
Společně vlastně nepomůžeme jen vlčákům, ale také páru úžasných lidí, kteří se o vše starají, budují a když je potřeba, tak přispívají z vlastních peněz. Spousta vloženého času a energie, která se jim vrací v dobrém pocitu u srdce.
A čím si vlastně budeme připíjet?
Bude na vás čekat rumový welcome drink a následně ochutnáme:
Clairin Sajous – Single Cask ex-Caroni
Foursquare Port Cask
English Harbour Madeira Cask
Hampden Estate 46% abv.
Zafra Maseters Reserve 21
Dos Maderas Luxus
Cena: 990 Kč/osoba
Dobročinná degustace se bude konat 10. října 2019 od 19:00 respektive 18:45, kdy začneme podávat welcome drink. Využijeme spolupráci s brněnským Cubana barem, na ulici Jezuitská 3.
Jaký je cíl?
I když je mou zásadou dělat veřejné degustace pro menší počet účastníků, tentokrát bych tuto zásadu velice rád porušil. Mým tajným přáním je vybrat pro Záchrannou stanici alespoň 20.000 Kč.
Přidáte se?!
Pro přihlášení na degustaci a zaslání dalších informací využijte prosím formulář níže.
Sdílením článku pomůžete také!
Chápu, že ne každý se degustace může účastnit ať už z časových nebo finančních důvodů. Co však můžete udělat, pomoci šířit tento článek po internetu (tlačítko pro sdílení na facebook je vpravé dolní části webové stránky). Čím více lidí jej uvidí, tím větší je šance dosáhnut cíle.